Baza znanja : Hosting > Email
Problemi prilikom slanja dok prijem pošte funkcioniše
Napisao/la Jelena Popić na 07 September 2010 11:03 AM
Najčešći uzročnik ovog problema može biti taj da niste štiklirali "My SMTP Server Requires Authentication" pod opcijama vezanim za SMTP server u Vašem email klijentu.



Drugi eventualni uzročnik problema može biti taj da je ISP, čije internet usluge koristite, zabranio korišćenje porta 25 kako bi smanjili rizik od spama. U tom slučaju Vaš email klijent, u opcijama za SMTP server, možete podesiti tako da umesto porta 25 koristi port 26.
(26 glasovi )
Ovaj članak mi je pomogao
Ovaj članak mi nije pomogao

Komentari (0)
Pošalji novi kometar
 
 
Ime i prezime:
Email:
Komentari:
CAPTCHA Verifikacija  
 
Molimo Vas da unesete tekst koji vidite na slici ispod. Verifikacija je neophodna da bi se sprečili automatsko registrovanje i slanje nevalidnih zahteva.

Korisnična zona Orion Telekoma